فهرست

انتصاب رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل دکتر مظفر پور

آشنایی با مهمترین اقدامات و فعالیتهای ریاست جدید بیمارستان ۱۷شهریور مرزیکلا جناب آقای «دکتر سید رحیم علی نتاج آهنگر»

آشنایی با مهمترین اقدامات و فعالیتهای ریاست جدید بیمارستان ۱۷شهریور مرزیکلا جناب آقای «دکتر سید رحیم علی نتاج آهنگر»

وی از ابتدای سال جاری توسط ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بابل جناب آقای دکتر «سید علی مظفرپور خوشرودی» به سمت رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا منصوب گردید.
 دکتر علی نتاج در بدو ورود به مرکز همدل با کارکنان درمانی و غیر درمانی در مناسبت ها و بزرگداشت های مختلف در جهت افزایش و ارتقای رضایتمندی آنان گام های مؤثری برداشته است.
 رئیس بیمارستان ۱۷شهریور مرزیکلا از جمله پزشکان متعهد، دلسوز و جهادی محسوب می شود که با همت والا و تلاشهای شبانه روزی در تمامی فعالیت های درمانی، بهداشت و سلامتی اقشار جامعه همگام با متولیان امر سلامت پیش قدم می باشد. حضور فعال در ویزیت های رایگان در طرح های مختلف: سی شب، سی مسجد، اردو های جهادی مناطق محروم شهر های داخل و خارج از کشور من جمله کشور عراق در ماه محرم از نمونه های بارز این فعالیت ها است.
 وی با برگزاری جلسات متعدد و شرکت در فعالیت های بین بخشی و بین سازمانی با نهادهای گوناگون از قبیل امام جمعه محترم بخش بابلکنار، شهرداری و اعضای شورای شهر، بخشداری، بنگاه های خیریه سلامت مردم نهاد و ... پویا و پرخروش اقدامات شایان ذکری انجام داده است.
از جمله اهداف ایشان برطرف نمودن نیازهای درمانی و بهداشتی مردم شریف منطقه بابلکنار می باشد که با جذب متخصصین مختلف و مجرب در این خصوص اقدام شده است.
 دکتر علی نتاج و تمامی کادر اجرایی و درمانی بر خود فرض می دانند از تمامی خیرین نیکوکار و ارگان هایی که با حمایت‌ها و پشتیبانی های مالی و غیر نقدی خود در امر تجهیز نمودن بخش های تخصصی و پاراکلنیکی مرکز یاری نمودند کمال قدردانی را به عمل آورند.
 بیمارستان ۱۷شهریور مرزی کلا در نظر دارد با تدابیر مدیریتی دکتر علی نتاج ‌و تیم اجرایی خود، همگام و همدل با کارکنان پر تلاش در پیشبرد اهداف والای سازمانی اقدام نمایند و دست همکاری با سازمانها و ارگانهای دولتی و غیردولتی و مردم نهاد را به گرمی بفشارد.